Pages

Salam

Assalamualaikum..

Cita-cita nak buat blog ni sebenarnya dah lama. Dah pernah create tapi on/off sebab masa tu tengah pregnant.
Terlintas nak buat semula sebab rindu nak menulis, rindu nak meluah, rindu nak coret macam-macam. 

Menulis ni ibarat satu cita-cita bagi saya, bukan hobi sebab pernah bercita-cita menjadi penulis yang berjaya (haha..)
Dulu saya menulis jika ada 'inspirasi'. Tidak kisah siapa,apa dia, di mana, kalau 'Inspirasi' tu datang saya akan menulis.
Those who know me since im secondary school, especially zaman-zaman duduk asrama yang takde hiburan,
saya luahkan segalanya di dalam buku tulis. Cerpen, novel pendek, diari pendek kata habis buku tulis bukan 
sebab banyak latihan. Selepas pindah sekolah asrama ke sekolah harian, saya masih teruskan dengan minat saya.
Pernah berkongsi minat dengan seorang sahabat. Dia mengimpikan untuk buat majalah persendirian dan kami mengandaikan saya dan dia seperti Clark Kent & Chloe Sullivan. Impian tinggal impian. 

Saya impikan sesuatu yang 'BESAR' kini. Sedang berusaha dan bertawakal. Doakan saya untuk itu!

See ya through next post.

0 comments:

Post a Comment